ნაწილი 1
- ბრენდის როლის განსაზღვრა
- ნეირომარკეტინგის არსი. მისი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
- რაციონალური და ემოციური კომპონენტების ანალიზი ყიდვის გადაწყვეტილებისას
- ემოციის სისტემები და მომხმარებელთა ტიპები ემოციის სისტემების მიხედვით
- მომხარებელთა სეგმენტაცია და მასლოუს მოთხოვნილებათა პირამიდის ანალიზი გაყიდვების მიმართულებით
- კომუნიკაციის სენსორული არხების ანალიზი:
- ფერის აღქმა და როლი გაყიდვებში
- ლოგოს ტიპები, ფუნქცია და ლოგოს შექმნის კრიტერიუმები
- შეფუთვის ფუნქცია და როლი გაყიდვებში
- მუსიკის, გემოს და სურნელის როლი გაყიდვებში
- კომუნიკაციის ვერბალური არხების ანალიზი:
- სლოგანის როლი და მისი შექმნის კრიტერიუმები
- Power Words გაყიდვებში
ნაწილი 2
- Storytelling
- პირველი შთაბეჭდილების მოხდენა
- ფასის სწორად ფორმულირება და ფასების აღქმა
- ფასდაკლებათა სისტემები
ნაწილი 3
- მომხმარებელთა ფსიქოტიპები და მათთან მიდგომის ფორმები
- მომხმარებლის პროფილის შექმნა
საშეღავათო პირობები:
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% – იანი ფასდაკლება
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილე კომპანიების თანამშრომლებზე 20% – იანი ფასდაკლება
- ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში 20 % – იანი ფასდაკლება