ბრენდინგი, გაყიდვები და მომხმარებლის ფსიქოლოგია

მიზნები

სემინარის მიზანია ბრენდის როლის განსაზღვრა და ბრენდინგის გავლენა ყიდვის გადაწყვეტილებაზე, გაყიდვების სტიმულირება და მომხმარებელთა ფსიქოლოგიის უკეთ გაცნობა.

კონკურენტებით გაჯერებულ საბაზრო გარემოში ბევრ კარგ კომპანიას და პროდუქტს არ შეუძლია მიიზიდოს მომხმარებლის ყურადღება. სწორად შერჩეული ფსიქოლოგიური და ნეირომარკეტინგული მეთოდებით შესაძლებელია ცნობადობის გაზრდა, კონკურენტებს შორის უპირატესობის მოპოვება და მომხმარებლის მეხსიერებაში შთამბეჭდავი ემოციის დატოვება. სემინარზე შესწავლილი მიდგომები წარმატებულს გახდის მომხმარებელთან ურთიერთობის პროცესს.

სემინარზე განხილული თემებია: ბრენდინგი; ნეირომარკეტინგი; მომხმარებლის ფსიქოლოგია.

შინაარსი

ნაწილი 1

  • ბრენდის როლის განსაზღვრა
  • ნეირომარკეტინგის არსი. მისი დადებითი და უარყოფითი მხარეები
  • რაციონალური და ემოციური კომპონენტების ანალიზი ყიდვის გადაწყვეტილებისას
  • ემოციის სისტემები და მომხმარებელთა ტიპები ემოციის სისტემების მიხედვით
  • მომხარებელთა სეგმენტაცია და მასლოუს მოთხოვნილებათა პირამიდის ანალიზი გაყიდვების მიმართულებით
  • კომუნიკაციის სენსორული არხების ანალიზი                                                                                                   -  ფერის აღქმა და როლი გაყიდვებში                                                                                                               -  ლოგოს ტიპები, ფუნქცია და  ლოგოს შექმნის კრიტერიუმები                                                                 -  შეფუთვის ფუნქცია და როლი გაყიდვებში                                                                                                 -  მუსიკის, გემოს და სურნელის როლი გაყიდვებში 
  • კომუნიკაციის ვერბალური არხების ანალიზი:                                                                                                 - სლოგანის როლი და მისი შექმნის კრიტერიუმები                                                                                      - Power Words გაყიდვებში

ნაწილი 2

  • Storytelling
  • სწორი პირველი შთაბეჭდილების მოხდენა
  • ფასის სწორად ფორმულირება და ფასების აღქმა
  • ფასდაკლებათა სისტემები
  • გაყიდვების ზოგადი ინსტრუმენტების და ხელისშემწყობი ფაქტორების მიმოხილვა

ნაწილი 3

  • მომხმარებელთა ფსიქოტიპები და მათთან მიდგომის ფორმები
  • მომხმარებლის პროფილის შექმნა

ფორმა: სემინარს აქვს ინტერაქტიული სახე, გაჯერებულია დისკუსიებით და მრავალი ფოტო - ვიდეო მასალით
ხანგრძლივობა: 6 საათი

ღირებულება: 100 GEL (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია ნებისმიერი მსურველისთვის

 

მომხსენებელი: ნინო მამადაშვილი

ტრენერი, ქოუჩი, „BPN Georgia“-ს ბიზნეს აკადემიის ხელმძღვანელი


რეგისტრაციის გავლა

Login