...
0(0 რეიტინგები)

ბიზნესის დაგეგმვა საოჯახო სასტუმროებისთვის

რეფერენტი

საქართველოს წარმომადგენლობის ხელმძღვანელი, ქოუჩი
მეგი მაისურაძე 2016 წლიდან BPN Georgia – ში მცირე და საშუალო ბიზნესის განვითარების განყოფილებას უძღვებოდა. 2022 წლიდან BPN საქართველოს ფილიალის ხელმძღვანელია. მისი კარიერული პორტფოლიო მრავალწლიან გამოცდილებას ითვლის ტურიზმის, ზოგადი მენეჯმენტის, სტრატეგიული დაგეგმვის, კრიზისის მართვისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით.
3 საათი

ფორმა & მიზნები

ფორმა: თეორიული ნაწილის და პრაქტიკის გაზიარება

ვორქშოფი ინტერაქტიულია და მოიცავს არაერთ ჯგუფურ სამუშაოს. მონაწილეებს ერთმანეთში ინფორმაციის გაცვლის საშუალება ეძლევათ. მათ კითხვებსაც აქტიურად ეცემა პასუხი.

ვორქშოფის დასრულების შემდეგ, ბიზნეს გეგმის შედგენის პროცესშიც გექნებათ შესაძლებლობა მიიღოთ ინდივიდუალური კონსულტაციები ჩვენი სპეციალისტებისგან

მიზანი: თუ ხართ საოჯახო სასტუმროს მფლობელი, ან საცხოვრებელი ფართის გაქირავებით ცდილობთ ტურისტული ბიზნესის განვითარებას, მაგრამ გიძნელდებათ იდეების და სამომავლო გეგმების ფორმულირება, მაშინ ჩვენთან სწორად მოხვდით.

კონკრეტული მაგალითების საფუძველზე თქვენ ისწავლით, როგორ უნდა შეადგინოთ ბიზნეს გეგმა, რას უნდა ითვალისწინებდეს იგი და როგორ უნდა გააანალიზოთ თქვენი ბიზნესის საკვანძო პროცესები და ფინანსები

ფორმატი

ონლაინ

მონაწილეები

დასწრება სასურველია სასტუმროს მფლობელებისთვის
hotel

სემინარის ფაილები

გთხოვთ დარეგისტრირდეთ ამ კურსზე ქვემოთ ან შედით სისტემაში კურსის ფაილების სანახავად.

შემდეგი კურსის თარიღი

წარსული

დაგეგმილი თარიღები არ არის.

შინაარსი

თუ ხართ მცირე სასტუმროს მფლობელი, ან საცხოვრებელი ფართის ტურისტებზე გაქირავებით ცდილობთ ბიზნესის განვითარებას, თუ ხედავთ პოტენციალს,  მაგრამ გიძნელდებათ იდეების და სამომავლო გეგმების ფორმულირება მაშინ ჩვენთან სწორად მოხვდით.

საოჯახო ტურისტულ ბიზნესზე გათვლილი კომპაქტური ორდღიანი ვორქშოფის მიზანია ნაბიჯ-ნაბიჯ დაგეგმოთ თქვენი ბიზნესის საკვანძო პროცესები და ფინანსები. თანამედროვე, პრაქტიკული და მცირე მეწარმისთვის გასაგები მაგალითების საფუძველზე ისწავლით, თუ როგორ უნდა შეადგინოთ ბიზნეს გეგმა და რას უნდა მოიცავდეს იგი.

თემების ჩამონათვალი:

  1. რისთვის მჭირდება ბიზნეს გეგმა? კონკრეტული სარგებელი
  2. როგორ ვწერ დამაჯერებელ  რეზიუმეს, რომელიც ჩემს ბიზნეს იდეას და მის მომხიბვლელობას გამოკვეთს?
  3. რეკლამა ისეთ ონლაინ პლატფორმებზე, როგორებიცაა  booking.com ან Airbnb?
  4. როგორ უნდა ვიპოვო ის ნიშნები, რომლებიც ჩემს ბიზნესს, ჩემს პროდუქტს თუ მომსახურებას ბაზარზე განუმეორებელს ხდის? (Unique Selling Proposition)
  5. SWOT ანალიზის საშუალებით თქვენი ძლიერი და სუსტი მხარეების, საფრთხეების და შესაძლებლობების შესწავლა და შესაბამისი ღონისძიებების განსაზღვრა.
  6. ბაზრის გონივრული ანალიზი და საკუთარი ნიშის ძიება. სწორ სეგმენტზე გასვლა და მიზანმიმართული რეკლამა (Facebook Ads Manager – ის გამოყენება)
  7. კონკურენტების ანალიზი: კონკურენტებზე ინფორმაციის სისტემატური შეგროვება და შედარება.
  8. ხარისხის მენეჯმენტი: ხარისხის განსაზღვრა და სხვადასხვა ღონისძიებები ხარისხის უზრუნველსაყოფად.
  9. რისკების მართვის მატრიცა: შესაძლო რისკების სისტემატური ანალიზი  და გატარებული ღონისძიებების დოკუმენტირება.
  10. ფინანსური დაგეგმვა: მოგება-ზარალის აღრიცხვის მარტივი ფორმის მეშვეობით შემოსავლების და ხარჯების განსაზღვრა და მათი მუდმივი კონტროლი.

 

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • Image
  • SKU
  • Rating
  • Price
  • Stock
  • Availability
  • Add to cart
  • Description
  • Content
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
Compare