შესავალი
- რა არის კონკურენტული უპირატესობა
- როგორ შეუძლია კომპანიას ისარგებლოს კონკურენტული უპირატესობით
რას ეძებს თქვენი სამიზნე სეგმენტი
- როგორ დააკმაყოფილოთ ან გადააჭარბოთ სამიზნე სეგმენტის მოლოდინებს
- როგორ დაინახოთ თქვენი ბიზნესი და პროდუქტები მომხმარებლის პერსპექტივიდან. როგორია იდეალური მომხმარებლის განსაზღვრება (Buyer Persona). როგორ შეასხათ ხორცი თქვენი მომხმარებლების სურვილებს განწყობის დაფის დახმარებით (Moodboard)
- Genchi Genbutsu – ს პრინციპი: როგორ შეიქმნათ შთაბეჭდილება თქვენი მომხმარებლების მოთხოვნილებებზე უშუალო დაკვირვებით (Toyota – ს წარმოების სისტემა, Lean მენეჯმენტი)
- როგორ გამოირჩეოდეთ ინდივიდუალური შეთავაზებით მასებისგან. გერმანული ონლაინ ბიო მაღაზიის Mymuesli – ს მაგალითი
- რა დამატებითი მომსახურებით შეგიძლიათ მომხმარებლის აღფრთოვანება
- როგორ შექმნათ კონკურენტული უპირატესობა სასიამოვნო ემოციის თანხლებით. ბინების გაქირავების ონლაინ პლატფორმის Airbnb – ს მაგალითი
- ექსკლუზიური ნედლეული მასალა უკვე განმასხვავებელი ნიშანია. შვეიცარიელი ჩანთების მწარმოებელი კომპანიის Freitag – ის მაგალითი
- მებაღეობიდან ურბანული დასვენების და სასიამოვნო განცდების ოაზისამდე. გარდენია შევარდნაძის მაგალითი
- ავტომობილისთვის ყველა სერვისის მიღება ერთ სივრცეში. თეგეტა მოტორსის მაგალითი
რაშია თქვენი კომპანია განსაკუთრებულად ძლიერი
- ფოკუსირება და ცხადი კონცენტრირება ძლიერ მხარეებზე. სამზარეულოს ავეჯის მწარმოებელი შვეიცარიული კომპანიის Zbären – ის მაგალითი
- საკუთარი ძლიერი მხარეების იდენტიფიცირება მომხმარებელთა უკუკავშირის დახმარებით
- როგორ უნდა მოახერხოთ კონკურენტისგან გამიჯვნა, როცა ობიექტურად არ ფლობთ ძლიერ მხარეებს. ყველის მწარმოებელი შვეიცარიული კომპანიის Appenzeller – ის მაგალითი
- როგორ შეიძლება იქცეს ისტორიული, გეოგრაფიული და სოციალური კონტექსტი თქვენს ძლიერ მხარედ და განმასხვავებელ ნიშნად
რაში გჯობნიან კონკურენტები
- თქვენი კომპანიისთვის რელევანტური კონკურენტების ამოცნობა ბაზრის სივრცობრივი და თვისობრივი გამიჯვნით
- პირდაპირი და ირიბი კონკურენციის იდენტიფიცირება
- მომხმარებლისთვის რელევანტური კონკურენტული ფაქტორების გამოკვეთა
- კონკურენტთა ძლიერი და სუსტი მხარეების ანალიზი