· Gallup-ის თანამშრომელთა ჩართულობის კვლევა (Gallup Employee Engagement Survey): წარმოგიდგენთ კითხვარს Gallup Q12-ს, რომელიც გამოიყენება მთელ მსოფლიოში. იგი ზომავს და აანალიზებს თანამშრომლების ჩართულობას ორგანიზაციებში და გვაწვდის საინტერესო ინფორმაციას იმის შესახებ, თუ რა არის საჭირო იმისათვის, რომ თანამშრომლები საკუთარ სამუშაოსა და დამსაქმებელთან ემოციურ კავშირის გრძნობდნენ
· რა ახდენს თქვენი, როგორც მმართველის მოტივირებას? შესაბამისი სავარჯიშოს დახმარებით გთავაზობთ შესაძლებლობას კრიტიკულად დაფიქრდეთ იმაზე, თუ რა გამოძრავებთ პირადად თქვენ (გარეგანი vs. შინაგანი მოტივაცია)
· თავის, გულის და ხელის ერთიანობა, როგორც მდგრადი თვითმოტივაციის წინაპირობა. შვეიცარიული საათების პიონერის/ნოვატორის ჟან-კლოდ ბივერის შემთხვევის შესწავლა
· როგორ ხვდებით ე.წ. Flow-ს მდგომარეობაში საქმიანობაში ჩაღრმავებისა და კონცენტრაციის გზით? (მიჰაი ჩიქსენტმიჰაი / Mihaly Csikszentmihalyi)
· პასუხი კითხვაზე „რატომ“ – საკუთარი თავის და სხვების მამოტივირებელი შინაგანი ძალა („ოქროს წრის“ მოდელი საიმონ სინეკის / Simon Sinek მიხედვით)
· როგორ დავსახოთ მიზნები სწორად და მივაღწიოთ მათ თანმიმდევრულად. მოტივირება წარმატების გამოცდის გზით
· როგორ უზრუნველყოფთ თქვენ, როგორც მმართველი, რომ თქვენი თანამშრომლების მოტივაციის ბუნებრივი წყაროები ცუდმა გარემოებებმა არ გაანადგუროს? როგორ ამოვიცნოთ დემოტივაციური ფაქტორები და მოტივაციის ტიპიური მკვლელები?
· ფული, როგორც მოტივატორი; დადებითი და უარყოფითი მხარეები
· როგორ უბიძგებს ადამიანებს ავტონომია, ოსტატობა და მიზანი, იყვნენ საუკეთესოები (დანიელ პინკი, დრაივი / Daniel Pink, Drive). თვალსაჩინოებისთვის მოყვანილია ფირმა ჰილტის / Hilti შემთხვევის ანალიზი
· ინდივიდუალური მიდგომა პიროვნების სხვადასხვა ტიპებთან და მიზნობრივი მოტივაცია პიროვნების პროფილის საფუძველზე
საშეღავათო პირობები:
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% – იანი ფასდაკლება
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილე კომპანიების თანამშრომლებზე 20% – იანი ფასდაკლება
- ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში 20 % – იანი ფასდაკლება