Facebook - ის რეკლამები

მიზნები

სემინარის მონაწილეები შეისწავლიან, თუ როგორ უნდა შექმნან ეფექტური კონტენტი, შეარჩიონ აუდიტორია, სხვადასხვა მონაცემებზე დაყრდნობით გაუშვან რეკლამები და შეძლონ გააანალიზონ მიღებული შედეგები.

შინაარსი

  • სტატისტიკური მონაცემების განხილვა მსოფლიოს მასშტაბით  
  • Facebook - ზე ბიზნეს გვერდის შექმნა        
  • გვერდის სამართავი როლების გადანაწილება      
  • მესენჯერში ავტომატური კითხვარის გაწერა    
  • Facebook - ზე ბარათის მიბმა         
  • თანხის გადახდა ინტერნეტ სივრცეში 
  • რა არის Facebook Canvas - ი  და როგორ შეგვიძლია მისი მართვა        
  • რა არის Crossposting -  ი და რა უპირატესობა აქვს მას
  • ბანერის აწყობა          
  • ეფექტური კონტენტის შექმნის პრინციპები     
  • Business Manager - ის მიმოხილვა  
  • Facebook Ads Manager - ის მიმოხილვა   
  • რეკლამის სახეობების განხილვა პრაქტიკული მაგალითების თანხლებით
  • აუდიტორიის სახეები Facebook გვერდზე 
  • Core Audience - ის შექმნა    
  • Custom Audience - ის შექმნა           
  • Lookalike Audience - ის შექმნა       
  • სხვადასხვა ტიპის Facebook რეკლამების გაშვება
  • Facebook რემარკეტინგი 
  • როგორ მუშაობს Instagram -
  • რეკლამების გაშვება;  Instagram - ის ბიზნეს გვერდზე
  • რეკლამის გაშვების შემდეგ მიღებული შედეგების ანალიზი და სამომავლო ნაბიჯების განსაზღვრა

ფორმა: თეორიული და პრაქტიკული ნაწილი, ჯგუფური მუშაობა, ინდივიდუალური პრეზენტაცია
ხანგრძლივობა: 18 საათი
ღირებულება: 200 GEL (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია ნებისმიერი მსურველისთვის

მომხსენებელი: ანა აივაზიშვილი

ტრენერი, ქოუჩი, „BPN Georgia“ - ს გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი, „Sisters Wine“ - ის თანადამფუძნებელი.


რეგისტრაციის გავლა  

Login