პოზიტიური კომუნიკაცია

მიზნები

შეისწავლეთ პოზიტიური კომუნიკაციის ძალა და შეიტყვეთ, როგორ შეუძლია მას გიხსნათ რთული სიტუაციებიდან მომხმარებლებთან ურთიერთობაში.
პოზიტიური კომუნიკაციით მიზნებს უფრო სწრაფად ვაღწევთ და უკეთ მივიწევთ წინ ურთიერთობებში.  როგორ უნდა წარვმართოთ გამოსავალზე ორიენტირებული კომუნიკაცია ბიზნეს საქმიანობაში და რა მეთოდებით შეგვიძლია გამოვიყენოთ პოზიტიური სიტყვების ძალა, ამას ჩვენი ვებინარით შეიტყობთ. გაითვალისწინეთ: ყველა სიტყვას, წინადადებას თუ ფრაზას გააჩნია პოზიტიური ალტერნატივა.

შინაარსი 

•    პოზიტიური სიტყვების ძალა. რის შეცვლა შეუძლია პოზიტიურად ჩამოყალიბებულ  ნათქვამს. ემპათიის ოთხი სვეტი
•    14 რჩევა პოზიტიური კომუნიკაციისთვის. სწორად შერჩეული სიტყვებით და გამოხატვის ფორმით ყოველდღიური ინტერაქტივის შეცვლა პოზიტივისკენ
•    გამოყენებითი დავალებები: ნეგატიური ცნებების პოზიტიურით ჩანაცვლება
•    სხვადასხვა მაგალითების განხილვა ბეჭდური და ონლაინ მედიებიდან  
•    რა არაკონვენციურ  საშუალებებს იყენებს ბიზნესი პოზიტიური კომუნიკაციისთვის. როგორ უნდა დავნერგოთ პოზიტიური კომუნიკაცია ჩვენი  ბიზნესის ყოველდღიურობაში

რეფერენტი: კლაუდია გაბლერი

შვეიცარიული კომპანიის  BMQ Partners AG კომუნიკაციების გენერალური ოფიცერი. ქოლ ცენტრების მიმართულებით პოზიტიური კომუნიკაციების წარმართვის ექსპერტი. ციურიხის უმაღლეს სასწავლებლის ლექტორი საზოგადოებასთან ურთიერთობის, კრიზის მენეჯმენტის და კონტენტ მარკეტინგის განხრით. მისი ამოცანაა კომპანიების კონსულტაცია კომუნიკაციების, ტელემარკეტინგის, ონლაინ და ლაივ ჩართვების ოპტიმიზაციის მიმართულებით. 

 


ფორმა: თეორიული ნაწილი, შვეიცარიული პრაქტიკული მაგალითები, დავალებები ქართული მაგალითებით.
ხანგრძლივობა: 2 საათი

ღირებულება: 50 ლარი (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია ნებისმიერი მსურველისთვის

თარიღი და რეგისტრაცია

რეგისტრაცია

Login