• პოზიტიური სიტყვების ძალა. რის შეცვლა შეუძლია პოზიტიურად ჩამოყალიბებულ ნათქვამს. ემპათიის ოთხი სვეტი
• 25 წლიანი გამოცდილების შედეგად დაგროვილი 14 ძირითადი რჩევა პოზიტიური კომუნიკაციისთვის. სწორად შერჩეული სიტყვებით და გამოხატვის ფორმით ყოველდღიური ინტერაქტივის შეცვლა პოზიტივისკენ
• გამოყენებითი დავალებები: ნეგატიური ცნებების პოზიტიურით ჩანაცვლება
• სხვადასხვა მაგალითების განხილვა ბეჭდური და ონლაინ მედიებიდან
• რა არაკონვენციური საშუალებებს იყენებს კომპანია პოზიტიური კომუნიკაციისთვის. როგორ უნდა დავნერგოთ პოზიტიური კომუნიკაცია ჩვენი ბიზნესის ყოველდღიურობაში
რეფერენტი:
კლაუდია გაბლერი – შვეიცარიული კომპანია BMQ Partners AG – ის კომუნიკაციების გენერალური ოფიცერი. მისი ამოცანაა კომპანიების კონსულტაცია კომუნიკაციების, ტელემარკეტინგის, ონლაინ და ლაივ ჩართვების ოპტიმიზაციის მიმართულებით. კარიერა დაიწყო საერთაშორისო ორგანიზაციაში, სადაც ქოლ ცენტრების მიმართულებით პოზიტიური კომუნიკაციების წარმართვას დაეუფლა და ბოლო 20 წელია კომუნიკაციების დარგში ცოდნას იღრმავებს.
კლაუდია გაბლერი არის ასევე ციურიხის უმაღლეს სასწავლებლის ლექტორი საზოგადოებასთან ურთიერთობის, კრიზის მენეჯმენტის და კონტენტ მარკეტინგის განხრით.
საშეღავათო პირობები:
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% – იანი ფასდაკლება
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილე კომპანიების თანამშრომლებზე 20% – იანი ფასდაკლება
- ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში 20 % – იანი ფასდაკლება