მიზნები
თქვენ გაეცნობით ბიზნესის მართვის უმთავრეს სტრატეგიულ მეთოდებს და ბიზნეს ეთიკის პრინციპებს, გააანალიზებთ საკუთარ ბიზნეს გეგმას და გამოიყენებთ მას პრაქტიკაში.
შინაარსი
- Elevator Speech/ ლიფტის საუბარი: 30 წამიან მოკლე პრეზენტაციაში მოკლედ და დამაჯერებლად ბიზნესის ძირითადი არსის და კომპანიის უპირატესობების ჩამოყალიბება
- კომპანიის ძირითადი ღირებულებების განსაზღვრა და ბიზნესის მართვის მდგრადი ფორმის შერჩევა
- პრობლემის კონსტრუქციული გადაჭრა: სტრუქტურული ანალიზით კრიზისში შანსების დანახვა და წარმატებით დაძლევა
- ბიზნესის სტრატეგიული მართვა: შთამაგონებელი ხედვით და გრძელვადიანი მიზნებით ბიზნესის მომავლის განსაზღვრა. თანამშრომლების მოტივირება და მომხმარებლების აღფრთოვანება
- ბრენდი: ფირმის სახელის შერჩევა. პრაქტიკული რჩევები ლოგოს დიზაინთან დაკავშირებით. ძლიერი სამარკო ნიშნის ჩამოყალიბების გზები
- ასორტიმენტის ჩამოყალიბება: დიფერენცირების და დივერსიფიკაციის სტრატეგიები
- სტრატეგიული უპირატესობა კონკურენციისას/ Unique Selling Proposition (USP) - როგორ შევქმნათ სარგებელი მომხმარებლისთვის? როგორ გავხადოთ პროდუქტები და მომსახურება დამაჯერებელი კონკურენციის პირობებში
- წარმატების ფაქტორების იდენტიფიცირება, რომელიც ბიზნესის მდგრად და გრძელვადიან განვითარებას განაპირობებს და კონკურენტული უპირატესობების შემქნას უწყობს ხელს
- ბიზნეს გეგმის პრეზენტაცია, რომლის დროსაც თქვენ სწავლობთ თქვენი ბიზნესის ძირითადი არსის, ბიზნეს მოდელის, საბაზრო სიტუაციის, სტრატეგიის და ფინანსების 7 წუთიან პრეზენტაციაში შეჯამებას. თქვენ გეძლევათ შანსი გააცნოთ თქვენი ბიზნესი სხვა მონაწილეებსაც და მოისმინოთ მათი აზრი.
ფორმა: სემინარი ინტერაქტიულია და შეიცავს ინდივიდუალურ და გუნდურ სავარჯიშოებს, ვიდეო მასალას, კვლევებს და მაგალითებს შვეიცარიიდან და მთელი მსოფლიოდან.
ხანგრძლივობა: 12 საათი
ღირებულება: 200 GEL (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია მცირე და საშუალო ბიზნესის მმართველებისთვის, სტარტაპებისთვის, ამ თემით დაინტერესებული ნებისმიერი პირისთვის