სოციალური მედია მარკეტინგი

მიზნები

სემინარის მონაწილეები შეისწავლიან სოციალური მედია მარკეტინგის უმთავრეს პრაქტიკულ და თეორიულ ელემენტებს. პრაქტიკული მაგალითები აყალიბებენ სწორ მარკეტინგულ ხედვას, რაც ბიზნესის დაგეგმვასა და განვითარებაზე დადებით გავლენას ახდენს. სასემინარო კურსი ეხმარება მიმზიდველი სარეკლამო პლატფორმების სწორად განსაზღვრაში, რეკლამის სწორად განთავსებასა და რაც მთავარია, მიღებული შედეგების კონტროლში. სოციალური მედია მარკეტინგი საშუალებას გვაძლევს სწორ დროს სწორი მესიჯი მივაწოდოთ სწორ სეგმენტს.

შინაარსი

  • მარკეტინგის შესავალი, მარკეტინგის არსი
  • 4P: პროდუქტი, ფასი, ადგილი, სტიმულირება
  • 4C: მყიდველის საკითხის გადაჭრა, მყიდველის დანახარჯი, ხელსაყრელობა, კომუნიკაცია
  • მყიდველის მიერ გადაწყვეტილების მიღების პროცესი; რეკლამა, არსი და მიზნები; შეტყობინების შექმნა; პრაქტიკული მაგალითების განხილვა
  • ვირუსული რეკლამა
  • Google Ads - ის მიმოხილვა: დანიშნულება, რეკლამის სახეები
  • Google Analytics -  მიმოხილვა, რას გვთავაზობს კონკრეტული პლატფორმა
  • Google Analytics & Tag Manager კოდების გაწერა
  • Google My Business (გვერდის შექმნა)
  • სასარგებლო რჩევები ბანერის აწყობისას
  • Linkedin; საკუთარი პროფილის დარეგისტრირება და რეკლამის მექანიზმები
  • Facebook (Ads Manager.) რეკლამის გაშვების საშუალებების განხილვა პრაქტიკული მაგალითების თანხლებით
  • Facebook Business Manager 
  • Instagram
  • Pinterest

ფორმა: თეორიული ნაწილი და პრაქტიკის გაზიარება
ხანგრძლივობა: 18 საათი
ღირებულება: 200 GEL (BPN Georgia - ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% - იანი ფასდაკლება. ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში კი 20 % - იანი ფასდაკლება)
მონაწილეები: დასწრება შესაძლებელია ნებისმიერი მსურველისთვის

 

მომხსენებელი: ანა აივაზიშვილი

ტრენერი, ქოუჩი, „BPN Georgia - ს გაყიდვებისა და მარკეტინგის მენეჯერი, „Sisters Wine“ - ის თანადამფუძნებელი.


რეგისტრაციის გავლა 

Login