- მარკეტინგის შესავალი, მარკეტინგის არსი
- 4P: პროდუქტი, ფასი, ადგილი, სტიმულირება
- 4C: მყიდველის საკითხის გადაჭრა, მყიდველის დანახარჯი, ხელსაყრელობა, კომუნიკაცია
- მყიდველის მიერ გადაწყვეტილების მიღების პროცესი; რეკლამა, არსი და მიზნები; შეტყობინების შექმნა; პრაქტიკული მაგალითების განხილვა
- ვირუსული რეკლამა
- Google Ads – ის მიმოხილვა: დანიშნულება, რეკლამის სახეები
- Google Analytics – მიმოხილვა, რას გვთავაზობს კონკრეტული პლატფორმა
- Google Analytics & Tag Manager კოდების გაწერა
- Google My Business (გვერდის შექმნა)
- სასარგებლო რჩევები ბანერის აწყობისას
- Linkedin; საკუთარი პროფაილის დარეგისტრირება და რეკლამის მექანიზმები
- Facebook (Ads Manager.) რეკლამის გაშვების საშუალებების განხილვა პრაქტიკული მაგალითების თანხლებით
- Facebook Business Manager
საშეღავათო პირობები:
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% – იანი ფასდაკლება
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილე კომპანიების თანამშრომლებზე 20% – იანი ფასდაკლება
- ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში 20 % – იანი ფასდაკლება