შესავალი
- რა არის კონკურენტული უპირატესობა?
- როგორ შეუძლია კომპანიას ისარგებლოს კონკურენტული უპირატესობით?
1. რას ეძებს თქვენი სამიზნე სეგმენტი?
- როგორ მიხვდებით, რას მოელის თქვენი სამიზნე სეგმენტი და როგორ უნდა დააკმაყოფილოთ მისი მოლოდინები ან გადააჭარბოთ მის მოლოდინებს?
- როგორ უნდა შეხედოთ თქვენს საქმიანობას მომხმარებლის პერსპექტივიდან? როგორია იდეალური მომხმარებლის განსაზღვრება (Buyer Persona)? როგორ უნდა შეასხათ ხორცი თქვენი მომხმარებლების სურვილებს განწყობის დაფის დახმარებით (Moodboard)?
- Genchi Genbutsu – ს პრინციპი: როგორ იქმნით შთაბეჭდილებას თქვენი მომხმარებლების მოთხოვნილებებზე უშუალო დაკვირვებით? (Toyota – ს წარმოების სისტემა, Lean მენეჯმენტი)
- როგორ შეძლებთ ინდივიდუალური შეთავაზებით მასებისგან გამორჩევას? გერმანული ონლაინ ბიო მაღაზიის Mymuesli – ს მაგალითი
- რა დამატებითი მომსახურებით შეგიძლიათ მომხმარებლის აღფრთოვანება? → დამატებითი სარგებლის სია
- როგორ უნდა შექმნათ სასიამოვნო კონკურენტული უპირატესობა ასევე სასიამოვნო გრძნობის და ემოციის თანხლებით. ბინების გაქირავების ონლაინ პლატფორმის Airbnb – ს მაგალითი.
- ექსკლუზიური ნედლეული მასალა უკვე განმასხვავებელი ნიშანია. შვეიცარიელი ჩანთების მწარმოებელი კომპანიის Freitag – ის მაგალითი.
- მებაღეობიდან ურბანული დასვენების და სასიამოვნო განცდების ოაზისამდე. გარდენია შევარდნაძის მაგალითი.
- ავტომობილისთვის ყველა სერვისის მიღება ერთ სივრცეში და ამით დროის და ნერვების დაზოგვა. ფირმა თეგეტა მოტორსის მაგალითი.
2. რაშია თქვენი კომპანია განსაკუთრებულად ძლიერი?
- ფოკუსირება და ცხადი კონცენტრირება ძლიერ მხარეებზე. სამზარეულოს ავეჯის მწარმოებელი შვეიცარიული კომპანიის Zbären – ის მაგალითი.
- საკუთარი ძლიერი მხარეების იდენტიფიცირება მომხმარებელთა უკუკავშირის დახმარებით.
- როგორ უნდა მოახერხოთ კონკურენტისგან გამიჯვნა, როცა ობიექტურად არ ფლობთ ძლიერ მხარეებს? ყველის მწარმოებელი შვეიცარიული კომპანიის Appenzeller – ის მაგალითი.
- როგორ შეიძლება გამოყენებულ იქნას ისტორიული, გეოგრაფიული და სოციალური კონტექსტით განპირობებული ძლიერი მხარეები თქვენი პროდუქტის თუ მომსახურების სასარგებლოდ და იქცეს თქვენს განმასხვავებელ ნიშნად?
3. რაში გჯობნიან განსაკუთრებით კონკურენტები?
- თქვენი კომპანიისთვის რელევანტური კონკურენტების ამოცნობა ბაზრის სივრცობრივი და თვისობრივი გამიჯვნით.
- პირდაპირი და ირიბი კონკურენციის იდენტიფიცირება.
- მომხმარებლისთვის რელევანტური კონკურენტული ფაქტორების გამოკვეთა.
- კონკურენტთა ძლიერი და სუსტი მხარეების ანალიზი
ვებინარი გთავაზობთ:
- პრაქტიკაში გამოცდილ ინსტრუქციას, როგორ უნდა მოახდინოთ ბაზარზე თქვენი ბიზნესის პოზიციონირება და იპოვოთ საკუთარი კონკურენტული უპირატესობა.
- 100 კონკრეტული იდეისგან შემდგარ სიას, როგორ უნდა წარმოადგინოთ, რა სარგებელს მიიღებს თქვენი პროდუქტით მომხმარებელი.
- კონკრეტულ რჩევებს, როგორ უნდა ბრწყინავდეს თქვენი კომპანია განსხვავებული მახასიათებლით და გამოირჩეოდეს კონკურენტებისგან.
- მაგალითებს სტრატეგიების თანხლებით, რომელთაც წამყვანი კომპანიები მიმართავდნენ საკუთარი განმასხვავებელი ნიშნის განსაზღვრისთვის.
საშეღავათო პირობები:
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილეებისთვის მოქმედებს 40% – იანი ფასდაკლება
- BPN Georgia – ს პროგრამის მონაწილე კომპანიების თანამშრომლებზე 20% – იანი ფასდაკლება
- ერთი კომპანიიდან სამი და მეტი პირის დასწრების შემთხვევაში 20 % – იანი ფასდაკლება